bijna 5 maanden hier, tijd gaat veeeel te snel - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanneke Steen Redeker - WaarBenJij.nu bijna 5 maanden hier, tijd gaat veeeel te snel - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanneke Steen Redeker - WaarBenJij.nu

bijna 5 maanden hier, tijd gaat veeeel te snel

Door: Sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

01 Oktober 2013 | Australië, Sydney

oow oow oow.
wat is het toch weer schandalig lang geleden dat ik hier wat geschreven heb.
Maar zoals ik al zei, wanneer je weinig van me hoord heb ik een geweldige tijd!


Na een leuke tijd gehad te hebben vlakbij Melbourne maar weinig uitdaging in de baan, ben ik naar verhuisd naar baan.
Van Melbourne naar Newcastle gevlogen ( ben in iedergeval geen groentje meer in vliegen ).
Lekker 4 dagen vrij gehad en genoten van Newcastle, wat is het daar mooi en gezellig.
Overnacht in een onwijs leuk hostel en veel vrienden gemaakt. Dan was het toch tijd om naar mijn nieuwe baan te gaan.
Scone horse capital of Australia, Daar voor 1.5 maand gewerkt op een racestal. leuke collega's alleen elke dag beginnen om 5:30 7 dagen per week.
Geweldige ervaring veel geleerd, maar toen het begon op te warmen wou ik toch weer terug bij het strand zijn.
In een vrij weekend ben ik nog een paar dagen naar Newcastle geweest en daar vrienden gemaakt die wonen in port mac quarie.
Na het avontuur in scone ben ik daar voor een week geweest, wat was dat leuk!
Altijd leuk om bij locals te slapen, zij weten alle leuke plekjes te vinden.
daarna nog 2 weken in Newcastle geweest lekker wezen thaiboksen.
Toen maar terug naar Sydney omdat ik toch wel graag een baan wil en in Sydney meeste aanbod is.
Na een week zoeken heb ik een keuze tussen 4 baantjes. morgen start ik in een warehouse 40 uur per week.
Op het moment slaap ik met 31 andere in een kamer, waaat? veeeeel !! ja maar mega gezellig. altijd wel wat te doen en lekker goedkoop.
In deze week heb ik promotie werk gedaan op het strand. wie wil die job nou niet? lekker op bondi beach lopen en praten met backpackers.
Veel nieuwe vrienden gemaakt en weer veel geleerd. Sanneke en verlegen? is echt al bijna helemaal weg:)

Hoe gaat het daar in het koude Nederland?
Nu ik dit typ is het 31 graden en de winter is nog maar net voorbij.
pfoe dat gaat wat worden.

Mis jullie allemaal wel hoor! liefst breng ik jullie hier allemaal heen!!

  • 01 Oktober 2013 - 15:53

    Judith:

    Leuk verhaal San. Zoals ik al eerder zei: Proud of you!!!
    Keep up the good work!
    En ja; haal mij maar even daar naar toe; kom ik bij jou overwinteren :)

  • 02 Oktober 2013 - 09:58

    Greet Van Veen:

    Hoi San. Leuk om je avonturen te lezen .blijf maar lekker bij de kust zo te lezen .werk ze en veel plezier x greet

  • 14 Oktober 2013 - 14:30

    Jos Broerse:

    Ha San, leuk om weer wat van je te lezen. Nou, jouw leven daar is niet saai, zoveel als jij gedaan en geleerd hebt en vrienden gemaakt. Geweldig hoor! Ben je al bruin met het strand en die hoge temperaturen? Vorige week was ik in Zwitserland en daar viel een pak sneeuw. Ik geloof, dat ik ook maar beter naar Australie kan gaan. Veel plezier hoor en ik kijk uit naar je volgende verhaal.
    Dikke kus van Jos !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanneke

Actief sinds 26 Maart 2013
Verslag gelezen: 574
Totaal aantal bezoekers 5744

Voorgaande reizen:

07 Mei 2013 - 07 Mei 2014

Mijn avontuur in Australie

Landen bezocht: