eerste weeek al weer bijna voor bij. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanneke Steen Redeker - WaarBenJij.nu eerste weeek al weer bijna voor bij. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanneke Steen Redeker - WaarBenJij.nu

eerste weeek al weer bijna voor bij.

Door: Sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

12 Mei 2013 | Australië, Sydney

Terwijl jullie allemaal lekker op 1 oor liggen, verlaat in bed liggen of nog even een drankje nemen in de kroeg ben ik al weer fris en fruitig op om weer een mooie nieuwe dag tegemoet te gaan.
Hier is het nu kwart voor 9 sochtends.

Het is al weer 5 dagen geleden dat ik iedereen gedag heb gezegd op Schiphol.
De tijd gaat echt heel erg snel!
Donderdag had Finley een speel groep op Bondi beach voor de eerste keer vond het nog wel heel erg moeilijk maar hopen dat het de volgende keer beter gaat:) daarin ook heel even over het strand gelopen.
Een heerlijke dag met super mooi weer een te gekke eerste echte dag.
volgende 2 dagen heel veel geleerd over hoe en wat Finley allemaal nodig heeft en waarom hij soms weer zo reageerd en andere keer weer anders.Dus een boel informatie in me hoofd nu maar wel super leuk.
Heb de eerste hele grote huisspinnen gezien. brrrr wat zijn die groot. zitten in de voortuin bij de bosjes en gelukkig blijven ze waar ze zitten.
en terwijl ik dit zit te typen krijg ik spontaan allemaal kriebeltjes.
Zij werkt al heel hard en hij is hard opzoek naar een baan. dus spring zo veel mogelijk bij wanneer hij gebeld word door een werkgever of even een belangrijke mail sturen.

Gister voor het eerst helemaal alleen op pad geweest.
Ik zou eerst de bus nemen naar bondi beach. toen zag k dat het 40 minuten lopen was dus ben ik het maar gaan lopen.
Het lopen is hier wel een heel stuk zwaarder dan in Nederland want hier gaat het heel veel op en naar beneden.
Het is hier nergens gelijk.
Vind het ook nog wel een beetje spannend om alleen over straat te lopen omdat ik nog heel erg aan het verkeer moet wennen.
Maar gister toch naar bondi beach gelopen.
met behulp van mijn navigatie systeem bereikte ik na 40 minuten bondi beach.
helaas had ik een niet zo goede dag uitgekozen want het weer zat me niet echt mee.
gelukkig wel in het begin toen scheen de zon nog ( was er al om kwart over 9) maar nog niet heel erg warm.,
was te koud om echt lekker stil een boekje te gaan lezen dus lekker met me benen in het water een stukje gewandeld.
Het is daar echt super mooi bij het strand en binnenkort maar meer ontdekken.
toen even daar de winkels bekeken en lekker broodje gegeten. toen lekker ben en jerry ijs gegeten heerlijk dat ze dat hier ook hebben !! I love it.
toen het licht begon te regenen dat ik ik loop wel naar winkelcentrum waar ik graag naar toe wou om een tas te kopen en misschien schoenen.
toen kwam ik er achter dat het meer dan 40 min was, maar toch er naar toe gelopen.
Leuke goedkope hardloopschoenen op de kop kunnen tikken en toen maar naar huis gegaan weer 40 minuten.
Dit allemaal heb ik gelopen op mijn slippers. dus je kan nu wel na gaan dat ik lekker veel blaren heb op de bal van mijn voet.
maar het was het zeker waard!
op de terug weg vanuit bondi vroeg een jongen mij de weg en toen raakte we aan de praat. hij bleek ook uit nederland te komen en heb nu zijn facebook:)
hoop in deze dagen nog meer leuke mensen tegen te komen en leuke dingen te gaan doen.
Ben nog mee uit gevraagd door een Australische jongen in het souveniers winkeltje. ja als blond meisje beleef je hier wel veel.
Gelukkig niet heel veel last van mijn jetleg kan alleen nog niet heel erg door slapen. wat vannacht gelukkig al wel iets beter ging.

Verder ga ik denk ik vandaag lekker de stad in. met de veerboot langs het opera house.
Morgen word mijn eerste dag helemaal alleen met Finley dus ben benieuwd:)

Lieve mensen veel plezier daar in het (hoorde ik net) regenende kikkerlandje)
ik heb het hier geweldig naar mijn zin!
Bedankt voor alle lieve berichtjes en steun.
ik mis jullie ook maar ben super blij dat ik dit avontuur ben aangegaan.
Dikkr kus van Sanneke en Finley

  • 19 Mei 2013 - 12:07

    Elise J Nichtje:

    hey zo te hooren heb je et naar je zin


    groetjes uit nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanneke

Actief sinds 26 Maart 2013
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 5748

Voorgaande reizen:

07 Mei 2013 - 07 Mei 2014

Mijn avontuur in Australie

Landen bezocht: