Wie had dat nou ooit verwacht 1 jaar in australie - Reisverslag uit Eneabba, Australië van Sanneke Steen Redeker - WaarBenJij.nu Wie had dat nou ooit verwacht 1 jaar in australie - Reisverslag uit Eneabba, Australië van Sanneke Steen Redeker - WaarBenJij.nu

Wie had dat nou ooit verwacht 1 jaar in australie

Door: Sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

23 Mei 2014 | Australië, Eneabba

Wie had dat nou ooit verwacht sanneke langer dan 1 jaar in Australië.

Sorry het is weer veel te lang geleden dat ik een verhaal heb geschreven. Heel veel gebeurd met natuurlijk zo zijn ups And downs.
Heel veel nieuwe ervaringen gehad en een geweldige tijd.
Veel te veel om allemaal op te noemen vandaar dat ik jullie fa updaten wat ik nu aan het doen ben:)
Ben al voor 3,5 maand nu in westen australia waar ik eerst begon met een baan in de pub in katanning.
Heb daar een geweldige tijd gehad en heel veel leuke mensen ontmoet. Veel geleerd en lekker wat centjes gespaard.
Na dat ik alles daar wel gezien had en geleerd had wat ik kon leren vond ik het weer tijd om verder te gaan. Na wat tranen en geknuffel gedag gezegd en in de auto getapt op naar Perth. Raar om na 2 maanden weer terug te zijn kn een stad. Ben met de trein gegaan naar het noorden waar een vriend me stond op te wachten en toen weer naar het volgende outback avontuur.
Hij werkte als een tractor bestuurder op een boerderij 4 uur noord oost van Perth en kwam hem ff opzoeken. Zelf ook een dag op de tractor gereden met hem een leuke ervaring. Uiteindelijk kwam die dag goed van pas want een paar dagen later zochten ze bog een rector bestuurder en ik kon gelijk aan de slag. Hier werk ik nu al bijna 4 weken. Werk minimaal 12 uur per dag 7 dagen per week. Verdien heel veel geld maar toch wel moe aan het worden.
Mijn baas is super gezellig en een beetje gek. Ik woon bij de baas en kinderen waar ik het super naar me zin heb.

Ik rij op een hele grote tractor met een grote machine achter die het land omploegt. Sturen gaat automatisch a. Je stuurd in een lijn en dan ga je weer vooruit voor hoe groot het veld is. Soms wel 40 minuten. Wat doe ik in die tussentijd? Lezen, spelletjes muziek en een oogje houden op de machine. En oja als er een boom is moet je natuurlijk daar wel ff om heen sturen.
In leer hier heel veel nieuwe dingen over machines en tractors motors niet zo mijn ding maar wel super om alles te leren.
Moet nog wel wennen dat ik met allemaal mannen werk maar dat is ook wel weer grappig.
Mijn naam is veranderd hier in sunny omdat niemand me naam echt uit kan spreken.

Ik ben natuurlijk ook jarig geweest jaja 22 al weer. Tussen het werken door is het niet vergeten.
Mijn baas partner haar ouders komen van nederland. Ze is naar wen dutch shop in Perth gegaan en had kroketten frikandellen appeltaart mix drop en nog meer Nederlandse spullen gehaald.
Dus had ze me uitgenodigd voor een echte Nederlandse verjaardagsfeest feest.
Hier voor kreeg ik een paar uurtjes vrij en hebben we het super gezellig gehad.
Nog bedankt voor alle felicitaties doet me goed en maakt me ontroerd dat ik nog niet vergeten ben.

Wat me plannen zijn voor de komende tijd?
Die heb ik niet. Hoop hier nog minimaal een Maand te werken maar hangt van het seizoen af.
Enige wat ik weet dat ik mijn ouders begin september van het vliegveld haal en een geweldige reis met hun ga doen.
In de tussen tijd zelf reizen en een geweldige tijd hebben.

Nou dit was het dan weer tot het nieuwe verhaal

Dikke kus uit australiE


  • 23 Mei 2014 - 10:33

    Jan:

    Hi Schat. Super leuk om weer wat van je te lezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Xxx

  • 23 Mei 2014 - 11:28

    Aafke..collega Van Je Vader:

    Wat een fantastisch verhaal en fijn dat je er zo van geniet. Nog heel veel plezier daar en ik kijk uit naar je volgende verslag. Groetjes en nog van harte met je verjaardag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanneke

Actief sinds 26 Maart 2013
Verslag gelezen: 547
Totaal aantal bezoekers 5728

Voorgaande reizen:

07 Mei 2013 - 07 Mei 2014

Mijn avontuur in Australie

Landen bezocht: