Ik voel me super!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanneke Steen Redeker - WaarBenJij.nu Ik voel me super!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanneke Steen Redeker - WaarBenJij.nu

Ik voel me super!!!

Door: Sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

24 Mei 2013 | Australië, Sydney

Hallo lieve mensen!

Het is al weer even geleden dat ik en verhaaltje heb geschreven.
Maar zoals ik had gezegd wanneer ik het super naar mijn zin heb zal ik weinig te vinden zijn hier.
Maarja als Finley slaapt en je alle klusjes al heb gedaan dan toch maar even een verhaaltje hier zetten.

Het gaat hier echt helemaal super. voel me super goed!
Heb een nieuwe verslavind gevonden genaamd surfen.
Heerlijk is dat in de hoge golven. water is hier een heerlijke themperatuur.
heb al een paar lessen gehad en kan nu gewoon staan en mee gaan met de golf:)
Verder probeer ik Sydney een beetje te ontdekken en ontmoet ik vee leuke mensen.
wanneer je alleen op pad gaat voel je echt niet alleen.

Heb nog even een ander nieuwtje. ga per 15 juli naar een ander gezin.
Helemaal Nederlands met 2 jongetjes van 3 en 6 jaar.
Daar kan ik zo lang blijven als ik wil. dus misschien ook langer dan dit jaartje.
Waar ik nu zit is dat niet helemaal duidelijk want wanneer ze een creche hebben moet ik weg.
ze wonen hier 20 km vandaan 300 meter van het strand wat dus ook het uitzicht vanuit huis is.
is een heel mooi strand dee why wat ook geliefd is onder vele surfers!
Ook een plek waar meer au pairs zitten en meer betaalbare sportverenigingen. dus kan daar veel meer dingen doen zonder eerst een uur te moeten wandelen. (of veel bussen te nemen.)

Hier hebben ze het plan om in de komende 3 weken een ander huis te vinden omdat het hier te groot is en te luidruchtig.
Dus ben benieuwd:)

Ik ga er weer een eind aan breien Finley zal zo wel wakker worden en honger hebben.

Hoe gaat het daar in het koude Holland?
Hier is het weer ook even 3 dagen sleht maar daarna weer heel goed.
DIkke kus van Sanneke en Finley

  • 24 Mei 2013 - 13:47

    Judith:

    Super dat je het zo naar je zin hebt en je zulke leuke en gave ervaringen op doet!!!
    En leuk je verhalen te lezen!

  • 19 Juni 2013 - 14:43

    Jos Broerse:

    Ha Sanneke,met veel plezier las ik je verhalen. Je laatste reisverslag is al weer een poos geleden. Hoe gaat het met je en heb je het naar je zin? Groetjes....Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanneke

Actief sinds 26 Maart 2013
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 5732

Voorgaande reizen:

07 Mei 2013 - 07 Mei 2014

Mijn avontuur in Australie

Landen bezocht: